I väntan på Godot a.k.a Kung Bore

4 thoughts on “I väntan på Godot a.k.a Kung Bore”

  1. Första bilden i miniatyr var väldigt konstig. Vad har hon på sig för nått? En gladiator-kjol? Är det temafest eller träning?

    Jag tycker det verkar ha varit lite slött med snöandet i Utah också under Januari. Det har det säkert också jämfört med normalen. Sen snubblade jag över denna film som mestadels är inspelad under de sista 10 dagarna där. Såg inte så pjåkigt ut ändå! 🙂

    Den snön såg LÄTT ut och förhoppningsvis finns det mer av den när vi dyker upp. Det kommer nog komma igång med snöandet!

    1. Whohoo! fysatiken vad fint! Ja, snön här är precis sådär. Har aldrig upplevt en liknande konsistens. Den är liksom frystorkad… 🙂 . Suuperlätt, det gick ju t.o.m att göra svängar med turskidor i den. Faktiskt ganska magisk att åka i. He he, jag har aldrig hävdat att jag är normal, varken i klädkod eller i huvet. Jackan runt midjan visar dock exakt hur varmt det är här. Fastän vi springer väldigt långsamt var det för varmt att springa i vindjacka och underställ igår… En gladiatorkjol, hmm, det tål att tänkas på 🙂

  2. Ah, äntligen en hint av cykling på din blogg, som jag väntat! Inte vet jag om det där är en bra hoj, men en tramshoj är generellt ett mycket mycket bra koncept. Biter bra i låren att trampa runt på en sån. Tror definitivt att du skulle gilla det, det andas helt klart mer lek än träning. Fy fabian för att bara vara hänvisad till löpträning, huvva vilket öde…

    1. Haha, ja, du verkar ha lärt dig exakt hur man ska hantera vintern i Umeträsk nu, Karin. Vilka grymt fina vintercyklingsturer du verkar ha! Ja, jag vet ju verkligen ingenting om vad man ska ha och inte ha. P.Street 2 var den cykel som killen på den lokala cykelbutiken rekommenderade när jag förklarade vad jag tänkte att jag skulle ha den till. Ska kolla runt lite mer och se vad som bjuds. Den kostar typ 5000 kr. Vet inte vad som är normalt för en tramshoj (jag har ju helt tappat koncepten som vi vet). Priset är iaf ca 1000 kr lägre än i Europa om jag kollar på Evan’s Cycles. Lårträning är PRECIS vad jag behöver!

Leave a Reply

