Blås ut hela Memphis Jay!

3 thoughts on “Blås ut hela Memphis Jay!”

    1. Nope, inte ens med batteriladdare :(. De skulle dock köpa ett nytt batteri (det gamla var från Wallmart…). Det var sinnessjukt dåliga däck också, men de skullel kolla om de kunde hitta några billiga från “the junkyard”. Jag håller som bäst på att beställa Carfax-rapport, men trots att jag betalat och fått bekräftelse funkar inte min email när jag loggar in. The mess. Idag ska jag skriva till två pers som jag varit i kontakt med i Ft Collins som säljer liknande bilar. Jag SKA ha en bil till du kommer M!

Leave a Reply

