AIARE AVI 1 avklarad!

2 thoughts on “AIARE AVI 1 avklarad!”

  1. Vilket äventyr! Vilka fina bilder! Du kanske borde slå dig på turist branschen. Risken finns att strömmen av äventyrare invaderar området efter dina beskrivningar. Själv är man nöjd med 6 km i I20 skogen!
    Kram

    1. 6 km i I20 är inte fyskam! Jag blir ju alldeles kollrig av lycka av de snötyngda träden i Umeskogarna. Men Jackson Hole-dalen är banne mig bland det finaste jag varit med om. Jag vill flytta dit. Hm… turistbranchen, det kanske vore något. Måste försöka komma på ett jobb som jag kan söka i Jackson. Kanske måste ta en till kurs så att jag kvalar in. Massa kramar!

Leave a Reply

