About a really great town and truly amazing people

4 thoughts on “About a really great town and truly amazing people”

    1. JA! Helt surrealistiskt fint! Jag ville ju förstås bara krama om polisen, även när han kollade om jag var efterlyst för internationell terrorism, men det vågade jag inte. Han var ju ändå amerikansk polis..

  1. Jippi ! Jag kände det på mig! Men så härligt ! Tänker på när Lima glömde börsen på tunnelbanan och fick igen den. Det är då man tror på människorna!

Leave a Reply

