The risks we take and the life we make

7 thoughts on “The risks we take and the life we make”

  1. Du är så klok men lite rädd blir man ju av att tänka tanken att något skall hända dig! Det är vi som löper risk att förlora ! Så var rädd om dig!

    1. Käraste mamma, hm jo, jag tror inte att det alltid är en så bra idé för mödrar och fäder att läsa om sina avkommors förehavanden.. Jag är så glad att jag inte ska ha några barn. Jag skulle oroa ihjäl mig. Men du känner ju mig: Stor i orden och sketskraj på jorden. Jag vidtar alla säkerhetsåtgärder. Ofta är ju mitt största misstag att jag vågar för lite. Löv u!

Leave a Reply

