The road back – The small things in life

4 thoughts on “The road back – The small things in life”

    1. Tack! Jag tänker att många nano-steg till slut blir ett sjumila-steg. Bara att gneta på :). Jag hade även ynnesten att få hänga med din eminenta hälft igår. Det ökade peppen exponentiellt.

  1. Duscha med gips är ju alltid lika roligt, hur länge kommer du behöva gå med det?
    Men ändå kul att se det går frammåt. Är cykelsäsongen i riskzonen eller kommer du komma tillbaka i tid?

    1. Verkligen! Tre veckor till, sen åker gipset av. Jag längt (och bävar för åsynen och lukten av vad som finns där under)! Tack för peppen! Jag har fått sjukt lite info om prognosen. Det tar visst 3-6 månader innan man tar igen de muskler man förlorar av att vara sängliggande i en vecka… Från början hade jag hoppats kunna göra en SEN vårtur till Nordnorge och skida. Det har jag gett upp nu. De här benen skulle faan inte kunna bära mig uppför ens en liten kulle :).

      Jag hoppas innerligt att jag ska kunna cykla i sommar. Annars tror jag att jag blir galen. Formen kommer ju att vara kass, men jag måste fasiken ta mig ut i skogen! Min plan är att sätta mig på en träningscykel så snart gipset åker av och sitta där och gneta till musklerna är tillräckligt stora för att kunna trampa ordentligt. Jag har ingen aning om den planen funkar, men jag hoppas för all folköl i världen att den gör det 🙂

Leave a Reply

