CAST AWAY (Finally)!

4 thoughts on “CAST AWAY (Finally)!”

  1. Grattis!
    Det kommer bara ta ett tag så kommer benet kännas mycket mer normalt igen. Kör du några balansövningar för att få ordning på den delen?
    Hoppas verkligen du kommer komma i sadeln nu i sommar, den där såg inte måttligt stilig ut.

    1. Tack! Jag ska till sjukgymnasten imorn och då får jag nog en massa sånt. Tänkte att jag skulle köpa en balansplatta för att träna upp småmusklerna. Det behövs verkligen. Gick runt en massa när jag var på jobbet idag och blev helt sjukt trött både fotvalvet och hälsenan. Väldigt tydligt att man inte är purung längre :).

      JA, visst är den schnygg?!! Jag tänker att bara åsynen av den kommer att göra underverk för benstyrkan. Om inte annat kommer jag bli JÄVLIGT stark av att lyfta den.

  2. Nägra grattis är på sin plats: till att gipset äntligen är väck, att du kan gå, köra bil och att du har en grymmehoj som väntar på dig!! Snygg nanting! En glädjemaskin av utseendet att döma. Kämpa vidare med rehab, önskar dig ett långt snabbare helande än vad läkarn säger.

    1. JA, Jippie! och TACK! Så grymt jäkla skönt att kunna ta sig runt på egen hand. ÄNTLIGEN! Nu ska jag köra till iksu och rehabba vareviga da så jag blir stor och stark fort som faan. Får äta spenat i påsk för att påskynda processen 🙂

Leave a Reply

