A day in the park

3 thoughts on “A day in the park”

  1. Fenomenalt droppat av er båda! Hade varit se- och fotovärt! Tyvärr hade jag lämnat mitt huvud nånstans bortanför Vindeln och missade typ allt alla andra pysslade med under dagen. Nåväl, två söndagar kvar för att uträtta storverk i Bygdis och hittar jag huvudet igen ska jag peppa dig sönder och samman tills du flyger över hoppen!

  2. Ha ha! Kan tänka mig att det är lätt att lämna kvar både huvud och själ därborta på isälven :). Jag tyckte dock att du såg alldeles ypperlig ut när du susade utför backarna i helgen. Jag tar tacksamt emot uberpeppen över hoppen nästa gång vi är i backen!!

Leave a Reply

