Finally

4 thoughts on “Finally”

    1. ah, du har en också? Intressant! Jag har inte riktigt fått till den som jag vill ha den än. Framförallt upplever jag att den “droppar” när jag vill rycka utför saker. Jag har fått höra att det antagligen sitter chims (inte en aning om hur det stavas) i gaffeln för att göra den mer progressiv, och att jag antagligen borde ta bort dem, men jag är för feg för att öppna upp och kolla helt mol alena.

      1. Jo, jag valde att uppgradera gaffeln på Processen på direkten, jag stod inte ut med tanken på att ha en sämre gaffel på nya fina cykeln än på hardtailen. Själva ingreppet är inga som helst problem, bara att släppa ur luften och skruva av topcapen på luftsidan. Under den så finns det plats för att skruva i (eller ur) deras shims (bottomless tokens). Det är verkligen ingen svår operation, det fixar du. Om inte, säg till om du vill ha hjälp.

Leave a Reply

